söndag 18 maj 2014

Nära nu


Nu har de börjat putsa utsidan på huset, de har målat innerväggar, satt upp kontakter o kranar. Dock fattas glaser till takterrassen och räcke till trappan. Jag hoppas att det är rätt nyans till stenmosaiken i köket och färgen till Leias o vårt sovrum.... 

4 dagar till kontrollbesiktning och vi får se vårt färdiga hus för första gången. 10 dagar till slutbesiktning och vi får nycklarna. 11 dagar till vi börjar flytta från torpet till huset. Leia sover hos farmor o farfar och vi ska fixa lite i huset. 12 dagar till flyttlasset från magasinet med våra möbler och saker går till huset (flyttgubbar. Jag lyfter inte en kartong om jag inte behöver) och vår adress är officiellt i huset! 👍😃 Jag längtar (så det gör ont) efter min säng, soffa och min mocamaster!!! 


1 kommentar:

  1. Herregud så spännande!! Jag hade blivit kollrig om jag varit er!

    SvaraRadera