torsdag 28 augusti 2014

Hallen

"Varför har du inga bilder innefrån huset?" (Vanlig fråga om bloggen) -för att vi inte ens är till hälften färdiga! Haha! Tar en himla tid. 
Jag är inte anförtrodd att hantera borren själv (vilket jag inte kan förstå) så då går allt väldigt långsamt. Men igår fick jag tag i mannen o vi fixade det sista i hallen. 

Lite mörka bilder för jag glömde tända lampan, haha. 

"De vuxnas hörn" t vänster, Stellas hörn inne i hörnet. Hon har fått en korg med små prylar i och en krok för handduk o koppel. Barnen har fått krokar vid dörren t tvättstugan och en (av 2) korg för mössa o vantar. Den andra korgen är för typ småprylar för mig o M.
Barnens hängare, fynd från mammas källare. En korg för barnen och en för oss. 
Stellas hörn. Krok från ikea.
Vår hängare. (Mio, såklart)
Korgarna är från Åhléns. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar